16 Şubat 2017 Perşembe

Ağlatan Sözler 2017

ağlatan sözler

Eğer sonu mutlu bitmeyecekse, bana masalların dilinde konuşma ne olur.
Ağlamak gözlerdeki yaşı boşaltır, acın ise hep taze kalır.
Şarkılar yalan söylüyor, ağlatan hiç bir şey güzel değildir. (Alaattin Çağıl)
Eskiden karanlıklardan ve yağmurlardan korkardım şimdi ise yağmurlar gözyaşım oldu, karanlıklar ise sırdaşım oldu.
Kimine git dersin değerli olursun, kimini canından çok seversin gereksiz olursun.
Senin de sevdiğini sanmıştım. Ya da öyle olmasını istediğim için, kendimi buna inandırmıştım.
Sen kalmaya bir neden bulamadın ya, ben ölmeye ne bahaneler bulurum şimdi.
Dün mahkememiz vardı, senin gözlerinle benim kalbim arasında. Senin gözlerin serbest kaldı, benim kalbim ise bir ömür boyu seni sevmeye mahkûm edildi…
Senin olanın yokluğu, bir alev gibi yaktı mı hiç seni?
Hayallerimin suya düşeceğini bilseydim onlara yüzmesini öğretmezdim.
Bazen sadece seninle konuşsun istersin. Ama o herkesle konuşur, sana susar.
Mızıkçılık yapmadan, oyununun kuralına uyup, yalanlarına inanıyormuş gibi yaptım. Devam etmiştim beni sevdiğine inanmaya.
Yüreğim hep gururuyla övündü. Burada gidene dur denilmiyor! 
Ne olurdu zamanla geçecek değil de zamanla gelecek deselerdi.
Gel de birbirimizin kadrini bilelim. Çünkü ansızın ayrılacağız birbirimizden.
Havam bozulmaya başladı yine. Gözlerim de dolmaya. Sanırım içimde bir yerlere sen yağdı gece gece.
Serçe kadar yüreğimin, gökyüzü kadar sancısı var bu gece.
Üç yanlışım oldu. Tanıdım, güvendim, inandım! Bir doğrum oldu. Sevdim ama üç yanlış, bir doğruyu sildi.
Bazen insan ‘Seni seviyorum’ diyemez. Sadece ‘Sana da iyi geceler’ demekle yetinir.
Zamana bırakalım her şeyi’ dedi. Ya beni kime bırakacaksın, dedim sustu. Bir daha öldüm.
Olur da bir gün adım geçerse sevgilinle, saklama anlat tüm gerçekleri o benim bir gülümsememle mutlu olurdu bende hep kandırdım falan dersin işte.

Sen bana bir masal anlattın, ben o masalda yaşamaya başladım. Masallar mutlu sonla biter ya, neden son sayfayı yırttın?
Hayatta sevmem’ dedin ya, bunun ahireti de var, umutlanıyor insan işte.
Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin.
Ömrümün her gününde, asırlık elem saklı… Adın kalbime mühür artık, dilde yasaklı!
Hücum edilmez bir beden içinde, ölmez bir ruhum var. Ben seni sevdim sebepsiz sen beni sevmedin şerefsiz
Canı yanan sabretsin, canı yakan, canının yanacağı günü beklesin!
Yalnızlığımda çoğalıp, kalabalıkta eksiliyorum. Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığım; ne yana dönsem sana çarpıyorum.
Her yürek sevebilseydi zaten adı yürek olmazdı ve her seven yürekli olsaydı aşk bu kadar basit olmazdı. .
Kahve falında balık para demekse; en büyük hazinemdir gözlerindeki okyanus.
Arada bir yokluyorsun sol yanımı. Öyle bir seni seviyorum dedin ki inan olsun kalbime indin.
Adın ki en güzel kelimedir dağarcığımda ne zaman ansam; kelimelerim kendini asar darağacında.
Dünyaları sığdırırdım yüreğime. derdin bana bir zamanlar. Dünyaları sığdırırken yüreğine, beni sığdıramadın mı?
Seni seviyorum. cümlesi en çok sana yakışıyordu, en çok senden duymak mutlu ediyordu.
Mutluluk mu? Evet, adını duymuştum.
Sen beni kandırmadın, ben sana inanmayı seçtim. Hepsi bu.
Kanayan yaralarına, kan dursun diye başka bedenler basarsan, sadece mikrop kaparsın.
Eğer bir insanı gerçekten unutmak istiyorsan onunla yaşadıklarını değil, onun sana yaşattıklarını hatırla.
Hiçbir zaman garantisi olmayan bir mutluluk için, hayatınızda kalıcı olan şeyleri yok etmeyin. Çünkü tek üzülen siz olursunuz.
Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi.
Çok sahiplenmeden seveceksin mesela. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, hem de hep senin kalacakmış gibi.
Aynı kitapları okur, aynı filmleri izler, aynı müzikleri dinlerdik. Herkesten farklıydık biz. Biz gerçekten ayrıydık. Şimdi ne okusam, ne izlesem, ne dinlesem hemen elim telefona gidiyor sonra o eskidendi diyorum çünkü biz artık gerçekten ayrıydık
Uğruna ödediğin bedeller, mutluluğuna gölge düşürüyorsa, hak ettiğin mutluluk sana biraz pahalıya mal olmuştur.
İnsanlar sahip olduklarını küçümser, sahip olamadıklarını önemser.
Bir insan acıdan delirdiğinde, diğerleri onun acısını değil, deliliğini görürler.
Keşke yanımda olsaydın demiyorum, biliyorum ki; isteseydin olurdun.
Ne güzel demiş şair ”şimdi ben mutluluğa müebbet yesem, kesin yarın af çıkar.
Uzaklaşmak iyidir. Birinden, bir şeyden… Uzaklaşmak bazen, yakınlaşmaktan da iyi gelir.
Bana ışığın kıymetini göstermen için dünyamı karartmana gerek yok.
Yeni ağlatan sözler | duygusal ağlatan sözler

Tag: ağlatan sözler 2016, en güzel ağlatan mesajlar 2016, sevgiliye ağlatan aşk sözleri, yeni ağlatan sözler, ağlatan resimli yazılar, acıklı ağatan sözler, ağlatan sms mesajları, ağlatan damar sözler 2016, ağlatan sözler facebook sözleri